1. KOLEJNOŚĆ PAKOWANIA i DOMAWIANIE TOWARU
Paczki pakujemy w kolejności ich otrzymania. Jako pierwsze zostają przekazane do realizacji zamówienia elektroniczne z systemu B2B.
Jeżeli paczka jest już spakowana, nie ma możliwości dołożenia do niej towaru.
Bardzo prosimy o przemyślane składanie zamówień, ograniczenie się do jednego maila czy telefonu, gdyż każdy mail oraz telefon z domówieniem towaru (tylko do paczek które oczekują na realizację) zwiększa ryzyko pomyłki i wydłuża wszystkim czas realizacji zamówień.
2. DOKŁADANIE TOWARÓW DO WAGI 30kg
Składając zamówienie na pakowanie kartonów w miksie, bardzo prosimy z góry o zastanowienie się, czym dopełnić paczkę do pełnych 29-30kg i poinformowanie nas o tym w momencie złożenia zamówienia.
3. USZKODZENIA
Wszelkie uszkodzenia podczas transportu muszą być niezwłocznie zgłaszane. Przy dostawie należy dokładnie sprawdzić paczkę czy nie posiada uszkodzeń. Jeżeli paczka jest uszkodzona z wierzchu to całość przesyłki należy sprawdzić w obecności kuriera.
Jeżeli paczka nie jest uszkodzona z wierzchu, mamy 2 dni od odebrania przesyłki na jej dokładne sprawdzenie. Dokumenty i ewentualne zdjęcia uszkodzonego towaru należy przekazać do naszej firmy na adres email: biuro@areshurt.pl , w celu wszczęcia postępowania reklamacyjnego.
4. BRAKI ILOŚCIOWE
Niezgodności ilościowe w dostawie są zgłaszane przez Państwa coraz częściej po pobieżnym sprawdzeniu dostawy. Po sprawdzeniu nagrań z naszych kamer okazuje się, że dany towar został spakowany w miksie do innego kartonu.
Dlatego wyjaśniamy, że mając na uwadze ograniczenia wagowe i gabarytowe pojedynczych paczek a jednocześnie wykorzystać maksymalnie dopuszczalną wagę 1 paczki – towar przekładany jest tak, aby spełnić te warunki. Dlatego po przyjęciu paczek należy dokładnie sprawdzić wszystkie kartoniki w tym też te oryginalnie zamknięte, a także wszystkie zastosowane wypełnienia zabezpieczające towar typu: wióry papierowe, gąbki, groszek styropianowy, itp. przed ich wyrzuceniem. Takie postępowanie wyeliminuje niesłuszne reklamacje i zaoszczędzi nam czas.
Proszę pamiętać, że mają Państwo możliwość poinformowania nas o tym, że życzą sobie Państwo pakowanie tylko opakowań zbiorczych, bez miksowania w kartonach.
5. ARTYKUŁY SZKLANE
Artykuły szklane znajdujące się w przesyłce muszą być sprawdzone pod kątem stłuczenia niezwłocznie po dostawie. Wszelkie uszkodzenia wraz ze zdjęciami muszą zostać zgłoszone w ciągu dwóch dni od dostawy. Późniejsze reklamacje nie będą uwzględniane.
6. REKLAMACJE ILOŚCIOWE DROŻDŻY
Z naszych doświadczeń wiemy, że zdarzają się w kartonach zbiorczych różnice w ilości paczek jak również puste opakowania przepuszczone przez maszynę.
Puste opakowania nie świadczą wcale że paczek pełnych jest w danym opakowaniu mniej. Jest to wynikiem sposobu pakowania drożdży u producenta, gdzie maszyna wypełniając kartony saszetkami drożdży nie pakuje ich ilościowo ale wagowo. Dlatego też, puste opakowanie nie jest brane pod uwagę przez maszynę.
Często też występują przypadki, że w kartonach zbiorczych zamiast 50szt jest 51 do 53 paczek. Rachunek ilości w dłuższym okresie jest zawsze na plus.
Mając powyższe na uwadze, wszystkie kartony zbiorcze podczas pakowania są przez nas ważone i muszą się zmieścić w określonych ramach wagowych dla danego typu drożdży. Dlatego też reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane.
Odrębnie załatwiane będą reklamacje drożdży uszkodzonych, przeciętych. Ostre brzegi torebek mogą spowodować takie szkody, pomimo naszych starań przy pakowaniu.
Najbezpieczniejszą formą wysyłki jest zamówienie paletowe.
7. TERMIN PRZYDATNOŚCI PRODUKTÓW
Nie przyjmujemy zwrotów towarów z uwagi na koniec terminu przydatności lub kończący się termin przydatności. Prosimy o rozważne dobieranie ilości zamawianego towaru do możliwości sprzedażowych. Można też zawczasu pomyśleć o przeprowadzeniu jakiś akcji promocyjnych z tych produktów.
8. PRZESYŁKI KIEROWANE DO NAS
Bardzo prosimy o wcześniejsze uzgodnienie każdej przesyłki kierowanej do naszej firmy. Gdyż może okazać się, że paczka nie uzgodniona z nami, nie zostanie odebrana.
9. KOREKTY SPRZEDAŻY
W przypadku kiedy zostanie wystawiona faktura korygująca i wysłana do Kupującego, Kupujący zobowiązuje się do jak najszybszego podpisania dokumentu i jego odesłania.
Prosimy o nie pomniejszanie wartości korekty przed odesłaniem dokumentów i ewentualnej wymianie towaru. Po załatwieniu sprawy, kwotę korekty odsyłamy przelewem na konto.
Jeżeli sprawa wymaga odesłania towaru, prosimy o jego odesłanie na swój koszt. Koszt przesyłki zostanie zwrócony, kolejną darmową przesyłką zamówienia z naszej hurtowni.
10. CENY HURTOWE
Ceny hurtowe są zawsze wynikiem aktualnych kursów walutowych i niezapowiedzianych podwyżek cen u dostawców. Dlatego też nasze ceny mogę się zmieniać niezapowiedzianie, z dostawy na dostawę, na plus jak i na minus.
Mamy nadzieję, że nasze zasady znajdą u Państwa zrozumienie.